.




Anonym om Jag och mina nya glasögon ;) Seer ut som een nöörd ! hahaha Niigaah saay whaat !?!:
Hej du känner väll Pimpiina. vet du vad som har hänt med henne, varför hon ligger på akut ovs?

Svar: Hmm.... Hon har lite problem med magen och livmoder, och så har hon 39 graders feber... :(

Anonym om Svar till alla ♥:
Vet du när de öppnar imorgon?

Svar: Neej <3

Claudia om Flesh Monkey ♥ (Paul Frank ):
Vart finns hörlurarna? :)

Svar: De finns i Smartgirl.se ;) <3

Anonym om Flesh Monkey ♥ (Paul Frank ):
hej, vart kan man hitta väskan och tröjan? :)

Svar: Smartgirl.se <3

Anonym om Hypaa inte !:
seriöst ! :O vann du på riktigt? :O

Svar: hahahah neej jag drev :P <3

Fatou om Hypaa inte !:
HAHAHAHA ISSA SLUTA HYYPA !!! DU SKULLE RINGA MIG DIREKT DIN JÄVEL HAHAHAH

Svar: hahahahah jaa, ville bara driva lite med mina söta läsare XD <3

Victoria :) om Hos mormor <3:
Sjuukt bra blogg du har isabelle !
Diggar den totalt mycket :)
Vart kommer du ifrån ;)

Svar: Tack sötnoos. Jag kommer från Angola. kram  <3

alex om Shululus pojkar och flickor !!!:
söt du är. vad står det på din tröja och vart är den ifrån? puss

Svar: AUTHERNTIC STORTS " ESTABLISHED IN 1989" står det . Köpte den i Stadium för länge sen. <3

Anonym om Det börja som en dröm men nu funkar det på riktigt!:
Grattis gumman <3 /sanna

Svar: Har inte fått jobbet än, men tack ändå hjärtat. <3

Frida. B om Ni som säger att jag inte känner...:
bra att du står för de du tänker o tycker
tycker att du har rätt till 100% 
hon e dum som säger sådär om folk o.s.v folk kan inte hjälpa hur dom ser ut och så men hon ska ändå få ha sin egna åsikt om vad hon tkr o man ska respektera henne
men ganska dumt av tjen att fixa ett videoklipp o lägga ut de på nätet eftersom hon anntagligen kommer bli hatad av folk.

Svar: All min kärlek går till dig hjärtat. <3

Anonym om Testade men det gick..:
hahaha vadå jag fattar inte, ringde du honom eller messade du? eller råkade du haahahah tung du är

Svar: Messade med flit... :P Ofc hahaha <3

samantha om Lägg aldrig ner tid på någon som inte är villig att ge dig lika mycket tid tillbaka !:
du la ner din tid på stoffe. har du lärt dig av dina misstag? gumman vänner kommer före killar...

Svar: Niggaaah saay what ?!!! Vadå Stoffe!?!! Det har aldrig varit och det kommer aldrig vara något mellan mig och Stoffe... Asså typ hela världen vet att  man tar "vänner före killar"...   vad vill du kamma fram till?  -.- <3

Anonym om Ni som...:
åå va fin du är, du har jätte fin kropp och så himla söt! skulle jätte gärna vilja lära känna dig .. :)

Svar: Tack hjärtat :) Börja med att skriva till mig på fb ;) <3

Anonym om Jag ska aldrig mer låna ut mina snapbacks, får ju aldrig tillbaka de. Nu har jag bara en kvar.. Blir jävligt glad om ni som har mina kepsar lämnar tillbaka. Jag vill gärna få de tillbaka tack !:
OMG vart köper dun dina snapebacks?

Svar: Jag svarade på frågan idag, kolla längst ner.. <3

Anonym om Ni som...:
Skiiiit fiiin ju. vart är den ifrån? kram

Anonym om På väg till mormor dåraa <3:
omg din tröja som din profilbild e facebook e för fin! vart har du köpt den? snälla säg och om den finns kvar puuss!

Svar: Den är från stadium... Jag tror de är slut eftersom jag köpte den för ett tag sen. Pussar <3

linda om Trååk !:
Vem är Stoffe? :)

Svar: En snubbe....

Anonym om Tja mat !:
Kan du laga mat? :) Vad äter ni för mat?

Svar: Hahhaha alla kan laga mat XD hahah olika :P <3

BLESS <3























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback