Hos mormor <3

Är hos mormor just nu. Jag  sov över här hos henne..." Eller vi"..  Vi skulle aldrig  gå upp kl 7 på morgonen, nej aldrig ! Så morsan körde mig och mina bröder hem till mormor.... Andreas ligger precis bredvid mig och snarkar som en trasig bilmotor och Jimmie sover på soffan, han har krypt under täcket, såå fuckiing gullig han är när han sover... När jag stirrar på han kan jag inte fatta att han är äldst eftersom han är ju gulligast av alla oss... Men aja mormor är iaf och handlar tror jag, hon var inte hemma när jag vakna.... Jag och Andreas är ju liksom "tja kungar i lix förpackningar" hahaha Ska kolla vad hon har i kylskåpet nu. PUSS

Postat av: Victoria :)

Sjuukt bra blogg du har isabelle !

Diggar den totalt mycket :)

Vart kommer du ifrån ;)

2011-12-23 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback