Ni som säger att jag inte känner...

...den där Natalja Asperger. Aaa ni har rätt... Jag känner inte henne men som sagt jag har pratat med jätte mkt och tycker att hon faktiskt är en snäll tjej som bara är ute efter läsare... Ja jag vet att jag är en dubbelmoral chey, o att först var jag ju skiit sur på henne  lalala... Men jag visste ju knappt vem hon var... Mina klasskamrater känner henne och hon bor bredvid min skola, och självklart läser mina klasskamrater min blogg.. Och då såg  de att jag skrev om Natti, sen sa de till mig i skolan att hon är assnäll och att hon bara driver för att fånga folks uppmärksamhet... Det här hände för några dagar sen. Ni kommer väl ihåg när jag la upp några video på henne lalalal och hatade henne som faan och var skiit sur på henne att jag bah ville döda henne.... Men jag lärde mig en sak av det där "LÄR KÄNNA FÖRST INNAN MAN DÖMER"... Och nu säger jag inte att jag känner henne så fuckiing bra men jag vet iaf vem hon är och jag tycker att hon är snäll, iallafall mot mig. Nu vet jag inte om hon är snäll mot mig bara för att jag ser bra ut, men jag hoppas inte att det är pga mitt utseende... Och självklart stör jag mig skiit mkt på hennes videoinlägg också, för det hon säger är juu skiit fult och äckligt...  Meen ååh hon är inte den första liksom, hallå vi vet ju hur det där med trakasserier funkar liksom... Hon är precis som Kisse, uppmärksamhetskåt och vill bara synas... När hon väl har fått mer än 4000 läsare på sin blogg kommer hon att sluta med det hon håller på med, precis som Kisse... Aaa jag är tydligen den enda som förstår henne och för det kommer jag tydligen  också bli lika hatat av hela sverige som vissa säger... Och jag försöker inte ändra på henne, nej nej. Jag tycker bara synd om henne och försöker få henne att sluta trakassera folk... Vill inte ha några onödiga kommenterar. TACK FÖR MIG !



Postat av: Anonym

Älskling du är bäst. varför skulle folk hata dig? du har inte gjort något fel. puss

2011-12-23 @ 20:18:49
Postat av: Frida. B

bra att du står för de du tänker o tycker

tycker att du har rätt till 100%

hon e dum som säger sådär om folk o.s.v folk kan inte hjälpa hur dom ser ut och så men hon ska ändå få ha sin egna åsikt om vad hon tkr o man ska respektera henne

men ganska dumt av tjen att fixa ett videoklipp o lägga ut de på nätet eftersom hon anntagligen kommer bli hatad av folk.

2011-12-23 @ 20:22:03
Postat av: Cleo.P

Syster skit i dom!! Din blogg är faktisk skön <3 Miss you!

2011-12-23 @ 20:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback