.

Sara<3 om ♥ Min älskade lillebroR ♥:
Omg joel !?<33 Min älskliiing haha ofta du är joels syrra hälsa honom från mig :*
Sara<3 om ♥ Min älskade lillebroR ♥:
Omg joel !?<33 Min älskliiing haha ofta du är joels syrra hälsa honom från mig :*

Svar: Yeeas han är min lillebror... :) Aaråå =D<3
Aaron om Kan inte sova, helt jävla fantastiskt...:
Stoffe?

Svar:  FUCK FACKIING STOFFE !

Anonym om .:
Du gillade ju Stoffe för några dagar sen?

Svar: Du sa ju redan det. "GILLADE"

Maira om Chacha bloggen !!!:
Var du i stan idag? :) Jag såg dig. du var sjukt snygg ! sjukt tung stil också :) Var hon du var med din syster? ni liknar :) älskar dig blogg, puss

Svar: Ja jag var i stan idag.. :) Tack tack ! Hahahaha Fatou?!  Neej du skojar !
hahaha vi liknar inte hals.. hahah  Inte ens det minsta hahhah?! <3





Postat av: Anonym

Varför har hon massa papper i bh:n för? :O

2011-12-15 @ 20:57:35
Postat av: fatou

assåå fett synd vadå papper :s

2011-12-17 @ 00:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback