Chacha bloggen !!!

Kom hem för nån timme sen... Precis duschat och nu äter jag middag.. :)
Var i stan med Fatou och min lillebror Joel. De hjälpte mig sälja biljetter..
Sålde ganska många biljetter.. :)
Chillade sen med Felipe, Chris, Abdi och en snubbe till medas jag väntade på mina köpare.
Jusste, träffade några av mina läsare idag. Jag minns inte vad ni hette, men ni var skiit gulliga iaf. =D
Fick lite pengar idag av min mormor.
Eftersom jag ska till stan imorgon också, tänker jag passa på och köpa julklappar till hale familjen.
Svarar på några kommentarer lite senare. Nu ska jag fortsätta äta innan farsan får ADHD !

Min lillebror och hans bästa vän ! Soft bild

Postat av: Maira

Var du i stan idag? :) Jag såg dig. du var sjukt snygg ! sjukt tung stil också :) Var hon du var med din syster? ni liknar :) älskar dig blogg, puss

2011-12-15 @ 20:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback