.

inn thaii om ♥SEX AND THE CITY ♥:
Hej min kompis tipsade din blogg till mig. :) du är jätte fin och din stil är fan tung. bra att du inte är som alla andra. hur gammal är du? är du född i sverige? om inte, när kom du hit och hur gammal var du då? vilket land kommer du ifrån? :)har du kille eller gillar du någon? om ja, vet han om det? älskar din blogg :)


Anonym om ♥ Min älskade lillebroR ♥:
är joel din lillebror? :) han är min kompis ex :)

Svar: Jeeap det är han :) Oherregud vem av de?

laura om Home!:
Hej vart är din tröja ifrån? tror du att de finns kvar? hur mycket kostade den? :D

Svar: Stadium. De va på rea så tror inte att de finns kvar. 99kr

Anonym om Hatar o lyssna på dessa låtar, för då saknar jag min gamla dansgrupp " GENERATION TEAM" ENORMT MYCKET, ATT DET INTE KAN VARA SANT ! :( Jag vill börja dansa igen ! =/:
Hej kan du ha frågestund någon gång? :)

Svar: Vi får se... Grejen är att jag inte orkar. Jag hade de en gång men svarade aldrig på frågorna.. =/ ...

linn thaii om ♥SEX AND THE CITY ♥:
Hej min kompis tipsade din blogg till mig. :) du är jätte fin och din stil är fan tung. bra att du inte är som alla andra. hur gammal är du? är du född i sverige? om inte, när kom du hit och hur gammal var du då? vilket land kommer du ifrån? :)har du kille eller gillar du någon? om ja, vet han om det? älskar din blogg :)

Anonym om ♥SEX AND THE CITY ♥:
en sak till, vad heter du på facebook? brukar du acceptera dina läsare? :)

Svar 1: Vad gullig hon är. =) Tack, du är säkert fin du med.. Alla andra är upptagna =P Jag är 16 år. Nej jag är inte född i sverige. Jag skulle fylla 10 när jag flyttade hit från angola. Nej jag har ingen kille... Nej gillar inte någon just nu. Gullig du är, tack  :)

Svar 2: Isabeller Pereira heter jag på fb. Jeeap,  varför inte?



Postat av: Anonym

Du gillade ju Stoffe för några dagar sen?

2011-12-15 @ 07:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback