!!!!

Anonym om Fack rubrik !♥:
:O onelen vart köpte du de?
Anonym om Fack rubrik !♥:
:O onelen vart köpte du de?
laila om Nu ska man rulla mot gården med mina jätte coola nya skor..:
fett tuunga ! var köpte du de? :O snälla säg <3

Svar: I en skoaffär :)

Claudia om Rubriklös ! ♥♥:
Vart köpte du linnena utan armar? :)

Svar: T-shirts* gumman...  Du vill säkert inte veta längre? =P <3


sara kurden om Varför skäms folk för att va oskuld?:
Hahahhaha du, oskuld?! hahaha årets skämt !..
det är den 7:e december idag gumman, kunde du inte vänta till den 1:a april? :)<3

Svar: Tro inte att du vet mer om mig än vad jag själv.. Har du levt mitt liv?


Linda Derulo. om Heeej SverigE !!!:
Hej jag har precis börjat läsa din blogg. du är jätte fin och din blogg är tung.. Hur gammal är du? vart bor du? Vilken är din favoritfärg? vilken skola går du i? haha förlåt för så många dumma frågor, jag är lite nyfiken. Dina ögon är skit söta, båda med och utan linser.. Älskar din stil och din blogg. puss <3

Svar: Heej Linda ! =) Oja tack detsamma ...Jag är 16 år, fyller 17 den 22 april :) Jag bor i vendelsö, flyttar snart. Jag gillar alla färger =D  Jag går i frans chartaus, men imorgon är det min sista dag där, jag ska  byta till fredrika bremer riksäpplet på måndag. :) Hahaha det är lungt ;)

itsbarbiebitch. om !:
fin blogg, vilket land kommer du ifrån? :)

Svar: Jag kommer från Angola :) Det ligger nånstans i afrika ;)

Aaron om Hahahahah snubben är sjuuuk !!!:
hej. har du och stoffe bråkat?

Svar: Hej =) Neej.. :)

Anonym om Svar på tal !:
men säg vem de är då? :) du säger ju att du vet de. säg då :) vem är jaaaag

Svar: Men gå och skaffa dig ett bättre liv människa...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback