Svar på tal !

issa om Svar på tal !:
berrätta liter om dig och stoffe! är ett stort fan och skulle verkligen villja veta puss
IP: 212.247.27.71
issa om Svar på tal !:
berrätta liter om dig och stoffe! är ett stort fan och skulle verkligen villja veta puss
IP: 212.247.27.71

Svar: Du är såå fuckiing mobbad att du inte kan skriva ditt eget namn, istället hittar du på... Jag känner ingen fuckiing Stoffe du snackar om.. Lämna min blogg nu är du snäll...



Steffi om Svar på tal !:

vad har du får BH storlek :) hihi
IP: 212.247.27.71

Svar: Hahahahaha fuckiing barn, kommenterar med olika namn och tror att jag inte vet vem du är...
VILL DU VETA VAD JAG HAR FÖR STORLEK?! JAG HAR "75 A" :)
Tiden kommer då Gud kommer straffa dig... <3

Postat av: Anonym

men säg vem de är då? :) du säger ju att du vet de. säg då :) vem är jaaaag

2011-12-04 @ 20:15:58
Postat av: lova lennestig

Du är ful :)

2011-12-04 @ 20:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback