Heeej SverigE !!!

Just nu har jag matte men ändå inte, sitter ju och bloggar...hihii =P Hur är det med er solstrålar?! Jag mår iaf super braaa ! :)  Ska t mamma efter skolan och hämta min månadspengar Yeeeehooo skiit Glad !  :D :D  Efter att jag har varit hos morsan ska jag t stan och träffa Fatou, Cleo och några som ska köpa biljetter. Ska shoppa lite sådär med Fatou och cleo...
Vad säger du om vi skulle
gå hem till mig och räkna lite matte:
Addera en säng, subtrahera våra kläder,
dividera våra ben och multiplicera oss?

Aja nu måste jag räkna lite matte. Puss


Postat av: Linda Derulo.

Hej jag har precis börjat läsa din blogg. du är jätte fin och din blogg är tung.. Hur gammal är du? vart bor du? Vilken är din favoritfärg? vilken skola går du i? haha förlåt för så många dumma frågor, jag är lite nyfiken. Dina ögon är skit söta, båda med och utan linser.. Älskar din stil och din blogg. puss <3

2011-12-07 @ 11:42:29
Postat av: anna

Hej isabelle vart köpte du dina byxor och dina hörlurar? Du är sjukt söt och din stil håller.

2011-12-07 @ 11:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback