Godmorgon Sveriges befolkning !

Vi tackar Gud för ännu en frisk morgon, med tanken på att det är så många människor som lämnat oss under natten! MÅ DE VILA I FRID, OCH MINA TANKAR GÅR TILL ALLA SOM HAR FÖRLORAT EN MAMMA, EN PAPPA, EN VÄN, EN SYSTER/BROR! OCH TILL ER SOM LEVER, MÅ GUD VÄLSIGNA ER!  TA VARA PÅ DET DU HAR, TA VARA PÅ LIVET, LEV DITT LIV SÅ LÄNGE DET VARAR ! OBS... OM MORGONDAGEN VET MAN ALLDRIG!!!!
 
 
I ALLA FALL, varje morgon vaknar jag till att minst en rondom skrivit till mig på Kik ! Och så var det idag också. Men idag var det extra roligt hahah ! Men alltså vem du än är, orka överdriva!  haha ett gott skratt fick man i alla fall 😅 Godmorgon till dig med OKÄND!  ;)
 

 
Idag är tisdag, vilket betyder praktik dag... Så nu ska jag upp och göra mig i ordning och hitta en mysig outfit till denna regniga Sverige.  Psst kom förbi Ginna Tricot i Haninge C och hälsa på, från kl 10 - 14.30 hittar ni mig där ;) ShooHeeej så längee!!! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback