Hej alla underbara läsare !

Jag såg nyss även att jag inte bloggar längre så är det typ 50% som fortfarande läser min blogg... Joo jag har varit lite nere så har inte orkat blogga alls i typ en månad om inte mer... Men aja det viktigaste är att jag ska börja blogga igen. :D Skriver mer om Make up store lite senare. Just nu ligger jag i min säng och chattar med en skiit söt person. Ska snart ta mig en dusch och göra mig i ordning och sen röra mig t skolan. Faan vad jag längtar t dagens lunch, ni vet hur mycket jag älskar kebab, min kärlek till kebab kan ingen ta från mig assååå... hahaha okej överdriver lite men jag gillar verkligen kebab, skulle kunna äta varje dag ! Okej ingen bryr. Men hur mår ni sötnosar, jag har verkligen saknat er  och jag vet att ni har saknat mig med . :D Idag ska jag t stan och träffa en vän och sedan ska jag möta min lillebror och följa med han t frysören... Vad ska ni göra idag?!!! :D Någon som vill träffas lite senare, skriv t mig på fb... :D
 
 
Gammal bild....


Postat av: Anonym

Finns det många angolaner i sthlm? :) är själv angolan men min familj umgås bara med kongoleser..

2012-10-01 @ 19:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback