svar på......... ! <3

Sorry mina söta läsare, har inte haft så mycket tid det är därför jag inte svarade på era frågor och kommentarer. Men nu får ni svararet :) Jag svarar inte på alla kommentarer bara de jag tycker förtjänar ett svar, men bli inte sura om ni inte har fått svar på era kommentar, gör det någon gång jag inte har bättre för mig ajjt ;)
karro om 1:a inlägg... XD:
hahahah jag slår vad om att du inte kommer tabort den snart. Jag ger dig en månad hahaha. fin blogg annars min issalinda <3
Svar:
Hahahhah karro denna gång kommer jag inte ta bort. XD  Hahahah den är inte så fin men tack ändå. Och tack för du läser min blogg de värmer. puss <3
din älskade lukas om 1:a inlägg... XD:
tuung blogg världens finastee. lycka till med den. lova att inte ta bort !! puss <3
Svar:
Taaack min älskade lukas. Jag kan inte lova något, man vet aldrig, Men tror inte att jag ska ta bort :D tack ännu en gång till för du läser min blogg. De värmer. puss <3
lamin om Såhär kommer min dag att se ut imorgon.:
Hahahah Lamin ! Nej jag har inte blivit någon jordbrobarn och ja jag säger VÄRSTA FATTIGAA hela tiden men det betyder inte att jag har blivit jordbrobarn XD hahaha Värsta fattiga kommentar hahaha driver. Tack för du läser min blogg gubben. De värmer puss :* <3
Svar:
hahahahah har du gått o blivit jordbrobarn nu också eller. du säger VÄRSTA FATTIGA hela tiden hahhaah. värsta fattigaa kommentar men aa
Haddi om Såhär kommer min dag att se ut imorgon.:
Sis modellfabirik förklara :)
Svar:
Modellfabriken är en roligt fotostudio där de är extra måna om att alla ska känna sig som modeller och få fantastiska bilder på sig själva! För att skapa den härliga känslan av att vara stjärnan i fokus erbjuder de alla som går till de en fotoupplevelse utöver det vanliga med makeup och fartfylld fotografering. XD Tack för du läser min blogg gumman. puss <3
Cleopatra om Issa tipsar !!! <3:
Skit fin designe och bloggen är fresh!:) Puss <3
Svar:
Designen är inte såå fin tycker jag iaf. Men det kommer de kommer hahahha. Men tack ändå världens bäästa. puss <3
Mamii om Dagens outfiiit baby !!!:
Älskar din stil! :)
Svar:
Det är typ inget speciellt med min stil, Din stil är säkert skiit fin också. Men tack ändå :D Och tack en gång till för du läser min blogg de värmer. puss <3
Mounas <3 om Dagens outfiiit baby !!!:
Fett kattiga bilder syrran <333
Svar:
Tack sis de värmer hihi XD
proudmullattiixx om Issa tipsar !!! <3:
air max för killar svart vita ?
Svar:
Hej vad menar du? Jag förstår inte riktigt vad du menar. Vill du köpa de eller? Tack för du läser min blogg. :D
Ni som frågade, hoppas ni fick svar på era frågor. Om inte, Skriv t mig på fb @Isabelle Pereira  så förklarar jag bättre.
Sorry mina söta läsare, har inte haft så mycket tid det är därför jag inte svarade på era frågor och kommentarer. Men nu får ni svararet :) Jag svarar inte på alla kommentarer bara de jag tycker förtjänar ett svar, men bli inte sura om ni inte har fått svar på era kommentar, gör det någon gång jag inte har bättre för mig ajjt ;)

karro om 1:a inlägg... XD:
hahahah jag slår vad om att du inte kommer tabort den snart. Jag ger dig en månad hahaha. fin blogg annars min issalinda <3
Svar:
  • Hahahhah karro denna gång kommer jag inte ta bort. XD  Hahahah den är inte så fin men tack ändå. Och tack för du läser min blogg de värmer. puss <3

din älskade lukas om 1:a inlägg... XD:
tuung blogg världens finastee. lycka till med den. lova att inte ta bort !! puss <3
Svar:
  • Taaack min älskade lukas. Jag kan inte lova något, man vet aldrig, Men tror inte att jag ska ta bort :D tack ännu en gång till för du läser min blogg. De värmer. puss <3
lamin om Såhär kommer min dag att se ut imorgon.:
hahahahah har du gått o blivit jordbrobarn nu också eller. du säger VÄRSTA FATTIGA hela tiden hahhaah. värsta fattigaa kommentar men aa
Svar:
  • Hahahah Lamin ! Nej jag har inte blivit någon jordbrobarn och ja jag säger VÄRSTA FATTIGAA hela tiden men det betyder inte att jag har blivit jordbrobarn XD hahaha Värsta fattiga kommentar hahaha driver. Tack för du läser min blogg gubben. De värmer puss :* <3

Haddi om Såhär kommer min dag att se ut imorgon.:
Sis modellfabirik förklara :)
Svar:
  • Modellfabriken är en roligt fotostudio där de är extra måna om att alla ska känna sig som modeller och få fantastiska bilder på sig själva! För att skapa den härliga känslan av att vara stjärnan i fokus erbjuder de alla som går till de en fotoupplevelse utöver det vanliga med makeup och fartfylld fotografering. XD Tack för du läser min blogg gumman. puss <3
Cleopatra om Issa tipsar !!! <3:
Skit fin designe och bloggen är fresh!:) Puss <3
Svar:
  • Designen är inte såå fin tycker jag iaf. Men det kommer de kommer hahahha. Men tack ändå världens bäästa. puss <3
Mamii om Dagens outfiiit baby !!!:
Älskar din stil! :)
Svar:
  • Det är typ inget speciellt med min stil, Din stil är säkert skiit fin också. Men tack ändå :D Och tack en gång till för du läser min blogg de värmer. puss <3
Mounas <3 om Dagens outfiiit baby !!!:
Fett kattiga bilder syrran <333
Svar:
  • Tack sis de värmer hihi XD
proudmullattiixx om Issa tipsar !!! <3:
air max för killar svart vita ?
Svar:
  • Hej vad menar du? Jag förstår inte riktigt vad du menar. Vill du köpa de eller? Tack för du läser min blogg. :D
Ni som frågade, hoppas ni fick svar på era frågor. Om inte, Skriv t mig på fb @Isabelle Pereira  så förklarar jag bättre.




Puss o kram <3


Postat av: Malin

Issa lägg upp dom här 2 bilderna på fb, äckligt snygga människa! <3

2011-09-30 @ 11:05:53
URL: http://faakebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback