Såhär kommer min dag att se ut imorgon.

Eftersom jag inte pallar gå lägga mig eller rätt sagt "vill inte" fast jag har väärsta fattigaa liv just nu tänkte jag berätta om min dag imorgon. Jag vet att ni inte är det minsta intresserad av mitt fattigaa liv men låtsas bara som att ni är de hehe XD
Ja såhär kommer min dag att se ut:
  1. Gå upp kl 7.00
  2. Duscha (klä på mig och så..)
  3. Äta frukost...
  4. Soc möte ( jobbigt -.- de de som gör att jag måste gå upp så tidigt fast jag inte har skola imorn)
  5. Äta nånstans i stan med morsan efter mötet.
  6. Modellfabriken kl 15.20 ( ska typ vara där i 4 timmar)
  7. De nuevo en casa :D (kommer va hemma vid 20.00 elr senare)
Jaarååå som saaagt väärstaa fattiga liv jag har hehehhe. XD
hahahahahahha såhär ser man ut när man är överdrivet SUUR hahhaahha
Fotograf: min lille bror Joel
Men nu ska jag seriöst gå lägga mig. Buenas noches gatos & gatas <3

Postat av: lamin

hahahahah har du gått o blivit jordbrobarn nu också eller. du säger VÄRSTA FATTIGA hela tiden hahhaah. värsta fattigaa kommentar men aa

2011-09-28 @ 23:16:45
Postat av: anna

är du ens sur? det ser ut som att du skulle prata hahah katt annars <3

2011-09-28 @ 23:18:24
Postat av: Haddi

Sis modellfabirik förklara :)

2011-09-28 @ 23:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback