SVAR PÅ KOMMENTAR & FRÅGOR ! <3

1. Jasmin :D <3 om Som en av många bloggare skriver jag nu 10 sanningar om mig själv.:

Jag stör mig också på folk som bara snackar massa skit bakom ryggen ist för att reda ut det eller så...<3

Svar: Visst asså skiit fula pågud. Får damp på såna människor.

2. sandra om Duscha, äta och draa !:
OMG assså duu är fööör fin. jag älskar dig <3

Svar: Tack så mycket :) du är säkert fin du också :) <3


3. Anonym om Duscha, äta och draa !:
Issa flätta dig sådär igeen, de passar dig sjuukt mycket. :) de du har nu är oxåå fint. puss vi ses på gården <3

Svar: hahahha ska flätta mig nästa vecka :) hihi tack XD hahah vem är du? var du på gården? :) puss <3


4. Anonym om Duscha, äta och draa !:
haiwaaan sååhär kattig. vart ska du?! du är överdriveet sööt idioot! dela med dig <3

Svar: hahahha jag stör mig på er som inte skriver eran namn :P men tack ändå du är säkert kattig och söt du med :)  aa ska försöka dela med mig hahah driver :P <3

5. linda om Duscha, äta och draa !:
katternas mamma eller?

Svar: haha vilken Linda? XD Om du är den jag tror då är du katternas mamma puss bebe <3


6. Jasmin :D <3 om Till er mina gulliga läsare ! <3:
Hihi det var jag som skrev det :D <3

Svar: aa jasmin det var du som skrev det XD såå fucking gullig. älskar dig min söta läsare puss <3

7. Anonym om Duscha, äta och draa !:
omg du borde köpa jackan !!! den passar dig såå braaaaaa!! men du har rätt. det är onödigt hösten är ändå snart över... du ska veta att du är såå sööt. puss <3

Svar: Ja jackan var tuuuung ! Men det är bara onödigt att köpa den nu eftersom det är snart vinter :) men köper den kanske på våren nästa år :D tack du är säkert söt du med :D <3


8. hayatii om Som en av många bloggare skriver jag nu 10 sanningar om mig själv.:
Skiit fiin blogg. det är bra att du inte är som de. tänk på dig själv och din framtid puss <3

Svar: Tack det värmer :) De är inga dåliga människor, de har bara gått vilse ;) gud kommer hjälpa de att hitta hem när han känner för hehe :) Jag tänker på mig själv och min framtid,  men det är inte bra att vara såå självis och de är mina vänner de klart att jag måste tänka på de också :) Men tack så mycket ändå. puss <3













1. din hemliga kompis om Duscha, äta och draa !:
Varför är du och andre inte tillsammans? ni passar ihop :) du är fett fiin :)fin blogg också

Svar: Din hemliga kompis såhär sköön haha. Hahahahah vilken fråga asså. Jag vet inte vrf vi inte är tsm XD men haahha neej :P tack detsamma :) tack det värmer :)


2. jasmin om Dagens outfiiit baby !!!:
Duuu är så vacker och din stiiil är shiit fin. vart köper du, magal och de andra eran kläder? vrf har inte du snaggat dig och färgat ditt hår som de? fin blogg förresten :)

Svar: Tack detsamma :) Vi köper våran kläder lite överallt :D För mig är det ute hahaha jag hade de förut, för nästan ett år sen typ. Vill inte göra om det :D Det är inte så att jag ångrar mig eller något, vill bara inte ;) ajjt tack så mycket :D

3. Anonym om Duscha, äta och draa !:
var du på gården? jag såg inte dig. :)

Svar: aaa fast jag satt utanför och snackade med amine och några andra :) Var bara där 2 timmar typ ;)

4. .... om Dagens outfiiit baby !!!:
hej såg dig och andre i stan. ni är gulliga tillsammans. är ni tillsammans? vart var ni på väg? Du var skiiit fin som vanligt. :) nice blogg.

Svar: Hej ! Jahaa okej XD hahah neej det är vi inte. :P Nej vi är inte tsm, just friends XD Vi var på väg t stadshagen (vi kollade på match)  Tack detsamma :) Tack det värmer. puss <3

5. Anonym om Duscha, äta och draa !:
Shoo tuung blogg. är du och andre ihop? ni är skit sööta iaf. var bor du? varför är du alltid i jordbro? är du och simon nzinga kusiner? är du ens från angola?

Svar: tack :D Asså OMG vrf ställer alla samma fråga? jag har redan svarat på frågan två gånger, det räcker hahaha. Nej det är vii inte. Jag bor i vendelsö. Jag är alltid där för jag vill vara där. Jaa vi är låtsas kusiner :D omg vilken fråga,  Nej du vet jag är låtsas angolan -.-

6. elin om Till er mina gulliga läsare ! <3:
OMMG Du är jätte sööt. älskar din blogg jätte mycket. sluta inte snälla. :) vart bor du, när kom du till sverige? är det sant att ni är rika? är du adopterad. känner du pimpiina? Svara snälla. Din och pimpiinas blogg är mina favoriter <3

Svar: OMG OMG tack ! hahah driver . Du är säkert sööt du med :)  Tack ! skönt att veta. det värmer XD Kan inte lova något, man vet aldrig med mig hahha. Jag bor i vendelsö.  Njaa :P Njaa, vi snackar lite då och då :) vi är typ kompisar men känner inte varandra så bra. :) hahaha tack ska hälsa henne det. puss <3



OMG ni och eran kommentarer o frågor ! :O shiiet asså! Och jag stör mig på er som inte skriver eran namn. Såhär jobbiga. <3







































 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback