Som en av många bloggare skriver jag nu 10 sanningar om mig själv.

  1. Blir trååkig när jag dricker ! (då snackar jag bara om mig själv hela fucking tiden och tror att folk är intressarad av mitt fattiga liv) ( Jag har slutat dricka)
  2. Jag blir ledsen när jag ser mina  vänner med cigg i handen. Känslan att 1 cigg tar 10 min av deras liv sårar mig såå fuckiing mycket att jag nästan gråter.
  3. Jag stör mig på människor som ljuger och snackar skiit.
  4. Jag är hellre med killar än med tjejer.
  5. Jag älskar och vara den enda tjejen bland många killar. Jag känner mig som en drottning då heheh
  6. Jag har varit modell :)
  7. Min biologiska pappa bor i Cuba :)
  8. Jag kan prata portugisiska, spanska och lingala :) (förstår italienska, danska och franska)
  9. Jag har inte kastat mina mina bästa vänner. Jag vill bara inte vara som de. (kaoosa runt). Jag tänker på skolan min framtid och så. Men älskar de oavsett vad. Vad de än gör så är jag stolt över de. De har bara gått vilse, gud kommer hjälpa de att hitta hem. Han väntar bara på rätt tillfälle. (så är det i mina drömmar iaf :)
  10. Vi är inte rika, vi har bara råd med nästan allt.

Postat av: Jasmin :D <3

Jag stör mig också på folk som bara snackar massa skit bakom ryggen ist för att reda ut det eller så...<3

2011-10-06 @ 12:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback