Ni har bevisat att änglar inte bara finns uppe i himlen, utan här också... Om ni bara visste hur mycket ni betyder för mig och hur mycket jag älskar er ! ♥




rebecca
om Varför har jag så svårt att släppa? Jag kan inte glömma honom. Ska jag kanske fortsätta gråta resten av livet...?!:
Du kanske har svårt att glömma honom med ngn dag så måste du tyvärr göra det eftersom att om han lämnade dig och inte ville ha en snygg tjej som du måste han vara dum i huvudet... Det finns bättre i världen och jag vet att det kan vara svårt att hitta ngn perfekt men en dag kommer en kille springa till dig och då kommer du fråga gud varför du innan träffade en sån idiot som din förra kille ! Glöm aldrig bort att det finns bättre här på jorden och att du har kompisar som du kan vända dig till och säkert en underbar familj som står där föreejj oavsett vad som än händer :) puss & kram från Rebbe <3

Svar: Vaad gullig du är !! Men det har aldrig varit något mellan oss, så han har aldrig varit min kille :) kram <3
sandra om Varför har jag så svårt att släppa? Jag kan inte glömma honom. Ska jag kanske fortsätta gråta restenav livet...?!:
Skiit i han om han leker svår. du hittar någon bättre. puss

Svar: Han leker inte svår :P meen aa han är som han är.... <3


Anonym om Varför har jag så svårt att släppa? Jag kan inte glömma honom. Ska jag kanske fortsätta gråtaresten av livet...?!:
Jag trodde du var sånna som får vilken kille de vill eftersom du är så fin. nu har jag lärt mig att man inte ska troför mycket. Jag vet precis hur det känns att älska någon och inte bli älskade tillbaka. men tro mig det går över.någon gång kommer du glömma han, ja om det inte händer något mellan er då. Men va stark, ge inte upp ditt livför en kille.. du kommer att hitta han som torkar dina tårar, inte han som skapar dem.det kommer med tidensom du alltid säger. du är fortfarande ung, din tid kommer. tappa inte din självförtroande för att han inte gillar dig.du är en fin tjej. hoppas det ordnar sig. bless /Anika Norell

Svar: Det är många som tror att jag får vem jag än vill, som att jag vore Obamas dotter...  -.- Men så är det inte.. Jag kanske inte berättar exakt allting som händer i mitt liv. Det finns mycket ni inte vet... Jag är sjukt känslig, jag gråter för vad som helst, så är det bara... Tro inte att jag är lyckligast i världen. Ja det finns stunder då jag känner mig som lyckligast i världen men ändå inte... Just nu skulle jag kunna offra allt jag har för att sluta älska... Gå inte och bli kär my friends, jag har alltid varit  rädd för att trilla dit, jag ville aldrig bli kär! Nu vet jag hur ont det gör att älska någon och inte bli älskad tillbaka som alla snackade om. Tänker aldrig mer öppna mitt hjärta till någon... Det jobbigaste som hänt i mitt liv är att gilla någon... Du är skiit gullig, tack för att du finns Anika ! <3


matilda om Ni vet vad ni ska göra ! Klicka bara på bilden så kommer ni till hans blogg =D:
Hur känner du så många killar som bloggar? :O jag har typ aldrig läst några killbgloggar för förut. de jag läser nu är från din blogg. jag älskar din blogg. och för alla tipsar och så..:) och snälla kan du tipsa lite oftare? jag tror inte jag är ensam om det, det vill säkert alla andra dina läsare också. :)

Svar: hahah jag vet faktiskt inte, de flesta är ju mina killkompisar :P Jag älskar killbloggar... Jag tipsar bara på helgerna, men ska försöka göra det lite eftare.. Puss <3

AnnA om Utanför mitt hus ! Såå fint med snö...:
Hej kan du tala lingala?? <3

Svar: Yees det kan jag :) Fast jag är inte kongoles, lärde mig det av min mamma, hennes kompisar och mina kompisar XD

Milka om Hörru du är fin som du är! Så ändra dig aldrig för någon. För det kommer alltid finnas någon som älskar dig precis för den du är!:
Jag älskar din blogg :) det ar alltid något nytt :D du bloggar fett mycket på helgerna, kan inte du börja göra det på vardagar också? :D jag älskar verkligen din blogg.. Duu är sjukt vacker, glöm aldrig det <3
Svar: Aaaaw sååhär gullig... Aaa jag ska försöka... :) Nu när det har börjat snöa är jag ju alltid hemma och går nästan aldrig ut efter skolan, och snart är det ju jullov så jag kommer nog blogga lite oftare, om jag nu inte har bättre för mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback