Varför har jag så svårt att släppa? Jag kan inte glömma honom. Ska jag kanske fortsätta gråta resten av livet...?!


Postat av: Anonym

Jag trodde du var sånna som får vilken kille de vill eftersom du är så fin. nu har jag lärt mig att man inte ska tro för mycket. Jag vet precis hur det känns att älska någon och inte bli älskade tillbaka. men tro mig det går över. någon gång kommer du glömma han, ja om det inte händer något mellan er då. Men va stark, ge inte upp ditt liv för en kille.. du kommer att hitta han som torkar dina tårar, inte han som skapar dem.det kommer med tiden som du alltid säger. du är fortfarande ung, din tid kommer. tappa inte din självförtroande för att han inte gillar dig. du är en fin tjej. hoppas det ordnar sig. bless /Anika Norell

2011-12-20 @ 01:32:43
Postat av: sandra

Skiit i han om han leker svår. du hittar någon bättre. puss

2011-12-20 @ 01:56:32
Postat av: rebecca

Du kanske har svårt att glömma honom med ngn dag så måste du tyvärr göra det eftersom att om han lämnade dig och inte ville ha en snygg tjej som du måste han vara dum i huvudet... Det finns bättre i världen och jag vet att det kan vara svårt att hitta ngn perfekt men en dag kommer en kille springa till dig och då kommer du fråga gud varför du innan träffade en sån idiot som din förra kille ! Glöm aldrig bort att det finns bättre här på jorden och att du har kompisar som du kan vända dig till och säkert en underbar familj som står där föreejj oavsett vad som än händer :) puss & kram från Rebbe <3

2011-12-20 @ 10:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback