När jag ändå inte kan sova....

Anonym om De lugnt asså. Sånt händer ! :'(:
är du muslim ????
är du muslim ????


Svar: Nej, jag är kristen. :)


Anonym om Åååh jag kan inte sova ! =( varje gång jag blundar ser jag ditt ansikte framför mig...:
Stoffe då, kom tillbaka min prins... ååh jag gråter för dig... jag känner mig såå ensam.. jag saknar diig såå... :'( hahahhahahah hur känns det att vara kär? gullig du är isabelle... Ring bebisen då, eller ska du sitta där och gråta? ledsen för din skull :(

Svar: Sååhär fuul ! -.- Gud kommer straffa deej... =/ Det kommer med tiden...

Karro och sanna om Sorry, men så är det bara...:
Du har så rätt :) Vi gillar din blogg.. du är jätte fin :) vi älskar dig blogg.. fortsätt <3

Svar: naaw vad gulligaa. Tack... Och kul att ni gillar min blogg =D

Anonym om Om mig !:
Hej känner du Ibbe bra? :) I så fall, hur?
han är min kusin XD du är cuuk sööt och din blogg också.. puss

Svar: Njaa, jag känner han bra, men inte jätte jätte bra :)  Genom facebook, och  vi har träffas några gånger... :) ärlig?..  Man tackar :) <3

Anonym om Vi som alltid hejar på det laget som vinner !!!:
HHAHAHAHA VAD HÄNDE MED REAAL !!! HAHAHAH ÄR DET NU DU SKÄMS? DU ÄR ALLTID VÄLKOMMEN HAHHAHAHA SÅÅ TUUNG OCH SÖT DU ÄR :) / Amanda johansson

Svar: hahaha shiiiii !!! Jag hejar på laget som vinner.. Trodde att Real skulle vinna först... (a) =P

Anonym om Råggywood - Lägger upp en filmklipp per dag.:
OMG :O KÄNNER DU KAREN BRA !!!? JAG ÄLSKAAAR HAN !!VART BOR NI?!/ HAN?

Svar: OMG OMG OMG KAREN OMG HAN ÄR VÄRSTA GREJEN OMG :O hahhaah driver ! aa jag känner Karen bra... Han är schysst ;) Han bor i Rågsved... Om du kollar på videon, han bor i en av de .... Gå och plinga på alla dörrar :D
sandra om Indeed...!:
Gillar du Newkid?!!!! :O det gör jag haha <3

Svar:  JAAAA !! HAN ÄR FAN BÄÄST !!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback