Om mig !

  • Vem är du:  haha Yanii en tjej som kanske inte har alla sina chips i chipspåsen, men som gärna njuter av livet och hittar på en hel del idiotiska grejer. Nej, men en skön brud helt enkelt. hahah driver... :P
  • Fullständigt namn: Isabelle Silvia Emiliana Pereira ( Mer känd som Isabelle Pereira)
  • Ålder: 16 år
  • Bor: Vendelsö och Hagsätra (Stockholm)
  • Bor tillsammans med: Familjen
  • Hus eller lägenhet: Båda och
  • När är du född: 22 April 1995
  • Frågor:
Har du många vänner: Neej jag är mobbad XD
Hur många har du kysst? - Har tappat räkningen xD
Vem kramade du senast? - Mamma.
Hur många har varit otrogen mot dig? - 1
Har du pojk-/flickvän? - Nope, Jag vill ha pojkvän! Men jag känner på mig att jag kommer bli forever alone.. Jag har inte otur på ha förhållande eller hitta kille, de gäller och hitta den RÄTTA.♥
Vem pratade du med i telefon senast? - Jimmy (min storebror)
Vem fick du senast sms ifrån? - Ibrahim Marong :)
Vad stod det på ditt senaste sms? - " Allt bra med dig? :)"
Favorit Film? - Venne, kollar den som visas på tv XD
Låt? - Många "Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego" är min favo just nu. XD
Mat? - Sushii
Dryck? - Fanta Exotic
Färg? - Gillar alla Färger
Stad? - Luanda
Land? - Angola
  • Antal:
Personer du älskar? - Mina vänner,familjen ni vet vilka ni är :)<3
Personer du hatar? - Ingen typ :/
Gånger du varit full? - riktigt full 1
Gånger du varit hög? - Aldrig
Personer du saknar just nu? - Han !
Gånger ditt hjärta brustit? - har tappat räkningen
  • Vad:
Gör dig glad? - Mina vänner, familjen...
Gör dig ledsen? - Myckeet
Önskar du att du slapp göra? - Gråta för honom :(
Vill du ha nu? -  Han :)
Önskar du dig i födelsedagspresent? - Han (present från gud)
Längtar du till? - Inget speciellt
Tycker du om dina betyg? - Väldigt nöjd :)
Ångrar du i ditt liv? - mycket!
Är det bästa som hänt dig? - Att sitta bredvid han på the wave ! =D
  • Så här ser jag ut:
hahah  ni vet juu redan hur jag ser ut.

Postat av: Anonym

Hej känner du Ibbe bra? :) I så fall, hur?

han är min kusin XD du är cuuk sööt och din blogg också.. puss

2011-12-11 @ 00:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback