.



svensk kille
om GODMORGON BLOGGEN !:
Gillar du svenska killar? Isså fall varför? varför inte blattar?

Svar: Yees :D Jag tycker de är lugna, gulliga och snygga, okej inte alla men de flesta... Har ingenting emot blattar..

Anonym om Jag vill ha dig inte dina kompisar... :(:
vem är Stoffe?

Svar: Stoffe är en kille som heter Stoffe :)

Anonym om Jag vill ha dig inte dina kompisar... :(:
Stoffe?

Svar: Vad är det med honom? <3

Anonym om Får ni ont i huvudet av bakgrunden?!:
kan inte du ändra till lite mörkare bakgrund :D

Svar: Jag hoppas rosa duger, lite mörkare än vit iaf XD

Lollo om GODMORGON BLOGGEN !:
Hur mkt kostar dina snapbacks? :)

Svar: Jag har svarat på frågan förut... Kolla längst ner <3

Jordan om Mååste dit någon gång ! Snacka om tunga grejer...:
EEEEEHM vi ska ditt tsm gumman jag skiter i ;D

Svar: Aaafan !!! Bara du och jag XD <3

Fatou om Homens como vocês fazem sofrer as Mulheres :'(:
Say what?Stoffe Wallen?! haha hur orkar du slösa din tid på såna människor. du kan haffa bättre gumman. ring honom och skriK "GAME OVER....NEEXT" ! FUCK BOYS, SOM DU ALLTID SA FÖRUT. JAG FINNS HÄR FÖR DIG. <3

Svar: Jag vet inte vilken Fatou du är... Men snälla vad är det här för bullshiit du snackar?!

evin om Mååste dit någon gång ! Snacka om tunga grejer...:
Omg vilken affär o vart? :o

Svar: Säger när jag har rensat hela affären hahah <3

Anonym om Hemma !:
Vad står F för? :D

Svar: Friends <3

anna om Hemma !:
heej kan du lingala

Svar: Aaa men jag är inte kongoles <3

är ingen stalker. om Homens como vocês fazem sofrer as Mulheres :'(:
Vem är Stoffe Felipe menade på din status?

Svar: Fråga han <3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback