GODMORGON BLOGGEN !

Hur mår niii solstrålar?! Själv mår jag super bra, sov lite sur men aja sånt går över. Har inga planer för idag och fortfarande ingen fuckiing Sl:kort... -.- Idag ska jag bara ta det lungt fram för tv. Vilken lov asså, saknar skolan ! Man har iaf något o göra än att bara ligga i sängen och kolla på tv.-.- Det är inte så att jag inte har vänner, jag har fett med vänner... Men ussh jag orkar inte umgås med folk som röker, dricker, gör kaos o allt det där... Skiit töntigt! Och såhär snackar vissa "shoo bree vad händer jao, ska vi baxa mat i ica leen" Assså shiiet om jag hänger med såna människor tror  folk ju att jag är en av de... Och när jag kom hem luktade jag alltid cigg fast jag inte röker.. Jag säger inte att folk inte får röka, men jag vill att mina vänner ska vara rena och inte lukta cig eller öl... Faan vad jag stör mig på snorungar som leker coola med cigg i handen, fuckiing p12 helt köörda i skallen!!! Okej om killar röker, det stör mig inte såå mkt, men jag tycker inte att tjejer ska röka eller dricka... Det är ASFULT !! Och tjejer soom snusar, usssh ännu värre, inga ord för er asså.... Det där om att "fina tjejer röker inte" Det där är bara fuckiing bullshiiit, mina vänner är fina även fast de röker... Jag hatar inte folk som röker, just saying. Nästan hela min familj röker och den där killen också...



Postat av: Lollo

Hur mkt kostar dina snapbacks? :)

2011-12-28 @ 13:26:24
Postat av: svensk kille

Gillar du svenska killar? Isså fall varför? varför inte blattar?

2011-12-28 @ 15:05:18
Postat av: Frida Bladh Rydén.

Hejsan!

nu har jag skaffat blogresponse, så släng gärna in en fråga!

puss!

http://www.blogresponse.com/fridabladhryden

2011-12-29 @ 14:25:40
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback