.

Solin om Vaken !:
Du älskar han för det han är gumman och inte för hans utseende. Det är bra... <3 Vem vill inte bli älskad för det man är? Det är ovanligt... <3


Solin om Vaken !:
Du älskar han för det han är gumman och inte för hans utseende. Det är bra... <3 Vem vill inte bli älskad för det man är? Det är ovanligt... <3

Svar: Gullig du är..

Lollo om Chacha bloggen !!!:
hej en fråga :) hur mkt kostar dina snapbacks fom det står new york på?
tung bloggg :)

Svar: Hej, jag kommer inte ihåg...  


Anonym om .:
Varför har hon massa papper i bh:n för? :O

Svar:  Vadå massa papper...?!  och vrf skulle hon ha papper?...

anna om ♥SweetHomE♥:
Hur käns det att ha en palla som är polis... är det inte jobbigt... vad tycker dina vänner om din pappa. nästan alla ungdomar hatar ju poliser. gillar du poliser? eller du måste ju göra det eftersom din pappa är en av de.

Svar: hmm asså jag brukar inte ta min pappa som en polis eftersom han är precis som en vanlig människa när han inte jobbar... Om han inte jobbar och det händer något när vi typ är ute då brukar han också ringa polis.. Neej det är inte jobbigt, eller inte längre... Men när jag var luffare tyckte jag att det var lite jobbigt, men inte längre... Vad mina vänner tycker om min pappa vet jag inte, men alla mina vänner hatar ju poliser så de kanske hatar min pappa när han jobbar,  jag vet inte... Jag har ingenting emot poliser, de hjälper ju oss när vi behöver de, eller de flesta poliser...
hahahha lite av det också... =P <3










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback