Vaken !

Tjatja bloggen !! Sorry för så dålig uppdatering...
Har precis vaknat och har fett med ont i ryggen ! :(
Ska ligga en stund till sen ska jag gå duscha och äta något...
Festen var helt okej... Wääi det var fett med snorungar där asså skoja inte..
Såg fett många 00or -.- Några snorungar försökte ragga på mig o grejer..
Jag blev fett lack... -.-
De borde börja ta legkontroll eller något... :/
Det var härligt att se han där även om han va såå fuuckiing jobbig...
Just nu undrar jag vad jag ser hos honom.
Jag gillar inte han för hans utseende, för om man tänker efter så är han inte så snygg eller stilig alls... :/ Däremot jobbig, efterbliven och nästan obehagligaste människa i världen....
Jag undrar verkligen vad jag ser hos honom !!  Helt sjukt !

Nästan alla ungdomar har varit luffare..
Jag kan erkänna här och nu att jag var en av de..






Postat av: Solin

Du älskar han för det han är gumman och inte för hans utseende. Det är bra... <3 Vem vill inte bli älskad för det man är? Det är ovanligt... <3

2011-12-18 @ 11:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback