Motala - Polen

I helgen var jag och några vänner i Motala på Kräftskiva osv... En väns kompis föräldrar har en stuga där som hade stranden precis utanför, det var hur fint som helst. Solnedgång, bad, mys, alkohol, massa stjärnor ja u name it... Helgen var nog den bästa på länge då jag har jobbat som en åsna... Glöm aldrig att jobbet är inte viktigare än din hälsa och lev livet så mycket du bara kan, morgondagen kan ta dig i röven, speciellt om du har karma efter dig haha. Fick precis bilderna från helgen, lägger upp några idag och resten imorgon... Idag har vi utforskat Radom (Polen), jag köpte en sjukt fin topp, en typiskt Bella topp hehe.. Lägger upp en bild imorgon. Nu ska jag sova för imorgon väntar en lång dag, mycket att handla för min kusins bröllop som är på lördag... Goonatt och sov som änglar! 
 
 
 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback