HAKUNA MA'VODKA ! HAPPY.....

LAST FRIDAY BEFORE SCHOOL STARTS HHAHAH! Vad händer idag gott folk? Själv jobbar jag till kl 22.00, därefter ska jag åka hem till mamma i Hagsätra och sova över. Men imorgon är jag ledig då ska jag och Sophia träffa några kompisar och typ chillkröka. Nu när skolan börjar ska jag bara jobba helger och när vi har lov så klart. Sista året then am out !! Längtar som faan, folk säger att tiden går fett fort. Fyyfan vad kul när man ska planera om skiva, flaket, mössa, klänning, skor, studentmotaggning o alla dessa skit...Då ska man verkligen inte snåla, det är ju sånt som bara händer en gång i livet, om man inte väljer att gå om ett år till för att ta stundeten igen dock.hahahah!!! Nu måste jag iaf gå upp och käka frukost, hööörs seen dåå bitchees !
Jag och min älskade vän Sophia förra helgen på väg till Jakan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback