Miss Africa Crown imorgon !!!

Heeej !!! haha har inte haft tid att blogga idag först nu. Men iaf ligger med killen och kollar på idol. Är fett nervös inför imorgon, det är ju Miss Afrika uuuf jag dör, måste sätta mitt tal på plats o grejer... Jag får fan kallsvett assååå, det här är inte roligt alls men aja vi får hoppas på det bästa !! :) Kommer ta massa bilder också så förvänta er bildbombeeer hahaha... Idag har jag ba vart i skolan, slutade 1 sen drog jag till Haninge C, köpte lösögonfransar och iphone skal sedan möte jag upp Amine och pratade lite skit... Är grovt trött, deckar när som helst. Men aja ni får ha det såå gött så hörs vi mer imorån innan jag drav.... :D 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback