Hemma :)

Kom precis hem, nu så har jag fixat mitt hår och har typ allt jag behöver t Miss Africa.. Är fett taggaaaad !!! I år kommer det va ännu roligare... Och min tränare Binta Blackout är också med, hoppas en av oss vinner !!! Årets Miss A kommer vara på 48 timmars kryssning vilket är ännu roligare ! :D Maten och allt uff vad jag längtar asså.. Hur det än går så kommer jag ändå va sjukt glad att jag får ännu en gång representera mitt land. Har också skrivit mitt tal, hoppas folk gillar det hahaha alltid lika pinsamt att hålla tal...:D Nu ska jag bara ligga här i några timmar och kolla på min serie och sedan sova. Godnatt mina underbara läsare, älskar er massor !!! 
 
Bilder från idag!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback