Godmoråån mitt folk...

Hahaha drack en kopp kaffe igår för första gången... Hahha gissa vad? Juu jag kunde inte somna sen, varr fett pigg hahah om det inte var så kallt ute hade jag gått ut och sprungit.. somnade halv 5/5... Just nu ligger jag i sängen med världens finaste pojkvän och spelar Candy crash, riktiga nörda,,,Vad ska ni göra idag? Själv ska jag hem till min mor och fixa mitt hår. Som de flesta vet ska jag ju vara med på Miss Africa Crown IGEN. Jag hoppas att ni kan komma och supporta mig, skriv till mig på kik "isalinda" eller fb "Isabelle Pereira" för mer info. :D Aja nu ska jag värma billys och njuta av den, munorgasm !!!!
Hejdååå så länge sötsisar!! :D
 
 
Saknaaaar mitt gamla håår eeeh.....
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback