Dedär om förebild...

Asså nuförtiden ser alla upp till vem som helst. Vi säger att någon har många haters på ask eller insta sedan leker personen att hon inte bryr sig om vad folk säger. Sen börjar alla snorungar se upp till den där personen bara för att personen är lite stark, kaxig eller har status... Asså när jag var liten såg vi upp till STORA MÄNNISKOR som jag alltid sa. Människor som har gått ut skolan, gått på universitet och har ett bra jobb, vi ville bli som de. Vi ville jobba vitt och resa runt världen... Men nu ser folk upp till "GANGSTARS  som jobbar svart, kändisar som leker snälla fast egentligen så bryr de sig bara om deras pengar om status, folk som söker uppmärksamhet på nätet och får status. Låter inte det här så jävligt sjukt?!! Jag ser inte upp till någon längre, jag vill inte gå en meter i någon annans skor, jag tar min framtid som det kommer. Vad vet jag om vad folk har gått igonom för att komma där de är idag, Inte ett skit... 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback