Good morning Swedish people !

Vaknade kvarit i 7. Ligger nu och kollar på Angola nyheter. Ska snart upp och fixa mig. Borjar 09:10. Min dator är helt sönder, så kanske åker in i stan för att fixa den.... Är det bara jag som tycker att Hunter stövlar är såå fula? Jag köpte en för ungefär två vecker sen, gick å lämnade tbx den veckan där efter hahahaha... Dyra och fula, det är ju vanliga regnsstövlar, bara att den har en liten grej där framme så kallad märke pffff herråååå. Ska köpa nya skor snart. Slutar kl 3 idag som vanligt -.-. Börjar praktiksera på torsdag i Ginna Tricot, är fuckiing glaad bro!! Har 20 % rabbat, så om ni vill köpa något kom till mig ! Ginna T i haninge cent... kl är 8, ska börja fixa mig nu. Herregud vad jag är hungrig. Morsan gör oboy till mig mmm. Berättar mer om Miss Africa när jag kommer hem ! :D Annars haa de såå underbart så länge dåå <3
 
Det bästa med miss Africa var att man lärde känna så underbara människor, vänner för life!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback