Heeeeeej igen!

Hahahah jag är på min skratthumor just nu. Har inte sovit så mycket så är helt seg.. Smsade med killen och monesha hela natten, så jag somnade 5 och vaknade 10... Sov ju bara 5 timmar om ni undrar vrf jag är så seg i hjärnan... Aja idag ska jag hämta min killes lillasyster från skolan sen ska vi t handen och äta i sabwääy, sen ska vi nog hem till mig och kolla på film eller spela kort... Jag fick jätte fina smycken av henne, lägger upp bilder sen.. Men nu ska jag kolla på Weeds, min favo serie just nu hahahah... :) Ni får fråga mig vad som helst men inte onödiga frågor  ^^klick på bilden för att komma direkt till min profil^^ :) http://ask.fm/Isabellepereira1995
 
Ha det så bra så länge, älskar er mina bästa läsare !!!!!!! :*
 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback