Gissa vem som är tillbaka? :)

 Juuuu jag! Sommaren är här och då har man mkt å skriva. Bloggar från Marias ipad (min pojkväns mamma)... Just nu ligger jag i killens säng och kollar  på film medans han jobbar. Det är typ 21+ just nu, igår var det över 25 och då grillade vi hos Tommy och Nadine med killens familj, vi körde vattenkrig också :) Monesha kom runt 4 o körde vattenkrig med oss, vi hade vattenslang o flaskor. Söndagar brukar va döda, men igår hade vi riktigt kul! det blir nog varmare idag, vad ska ni hitta  på idag då mina fina läsare? :D Själv har jag inga planer än, vill bada men har precis tatuerat mig och får inte bada först om 2 veckor :( men aja det är värt det iaf, ni som vill se en bild på min nya tatto kolla insta @isabelle_pereira!! :D Nej nu ska jag fortsätta kolla på min film så hörs vi lite senare! Puss o krammz!! :* 
 
Igårdags grillning!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback