Hemma igeen :)

Herregud de -11 ute... Om inte vi frös ihjäl.  Men nu är jag hemma iaf. Har vart på donken i haninge C med mina cheyer, vi gamade sönder oss hahaha.. Sen drog vi hem t Moni och chillade galet där... :) Just nu ligger jag i min säng ocj kollar på en angolansk serie "windeck" som betyder typ allt folk gör för att bli rika, de sjukt hur vissa människor kan göra sin egen syster illa bara för att bli rik.. Men aja ska inte ta upp det idag. Tänkte gå lägga mig snart, börjar halv 9 imorgon.. :( Men har bara en lektion så de soft ändå.. :) Men lyssna ni får ha det bäst och sov gott mina älsklingar, så hörs vi imorgon innan jag drar t skola om jag hinner blogga dåå. :D Puss och kramzzz <3

 
 

Postat av: helly

bästa serien in da history fan <3 <3

Svar: De den bäästa jag har sett på länge. Amooo
Isabelle Pereira

2013-02-18 @ 00:11:38
URL: http://hellydoloures.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback