Goodmorgggoon fina flickor !!!

Precis vaknat och ska snart gå göra frukost ! Vad händer idag då gott folk? Själv har jag inga planer alls, men jag kanske hittar på något lite senare. Men imorgon är det Julafton då ska det ätas som i paradiset, och så får man såklart julklappar ! Och på juldagen ska jag och tjejerna åka på kryssning ! Längtar som faaan. Adja är i Gambia och har det bra, saknar henne. :( Hoppas hon tar med sig värmen hit lol.... För er som är över 18 och vill följa med på kryssningen, ni kan fortfaramde boka. Ju mer folk desto roligare... Hahahah jag tycker det är väldigt sorgligt med vissa onödiga kommentarer ibland, som "skrytmonster", jag har lärt mig att uppskatta det jag har, tycker du att jag skryter och stör det dig? Then sluta läs min blogg helt enkelt. Ärligt jag tvingar ingen att läsa min blogg och jag skriver inget för att göra någon ledsen, ni väljer själva att läsa min blogg, om du ändå ska skänka en onödig kommentar kan du lika gärna skippa det, för det enda jag gör är att skratta, och visste jag vem du var hade jag skrattat rakt upp  i ditt ansikte.... Till er mina fina löjala läsare jag älskar er massor, och till er mina haters jag älskar er med !!! HAHHAHA nu är jag klar, ska ta mig en dusch nu. Hörs senare dååå...  
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback