Filme brasileiro e sorvete de chocolate...

 Kom precis hem till mig från min pojkvän.. Ligger just nu i mitt rum och kollar på brasiliansk film och äter chokladglass (min favo)... Snart ska jag och morsan fixa den magiska julgran hihi.XD Älskar jul, men utan snö så är det ingen julkänsla alls vilket är jävligt trist att jag vill gråta... Det bästa med julen är såklart julmat och alla julklappar, jag skulle gärna leva i en värld där det är jul varje dag hahahaha så länge jag får min julskinka och julklappar.... I år har jag vart sjukt snäll därför förtjänar jag många julklappar... :D Men aja ska fortsätta kolla på min film nu så hörs vi senare!! XO
 
Iga mina fula minn lol...
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback