- Oroa dig inte för morgondagen....

....  "Gör er därför inga bekymmer för morgondagen. Den får själv bära sina bekymmer. Ibland undrar jag vrf just jag lever livet jag lever, varför jag inte har det så mycket bättre, varför jag inte lever lyxig i ett varmt land. Men nu när jag tänker efter så har  jag det ganska bra till skillnad från vissa människor. Jag bor i villa, jag får nästan allt jag vill ha, jag har 3 underbara familjer plus världens bästa pojkvän, jag har SL-kort så jag slipper planka, jag behöver inte diska för jag har diskmaskin, jag behöver inte gå till tvättstugan för jag har det hemma.  Jag har eget rum. Min skola ligger 4 min från mig med buss, jag har en iphone, dator, tv radio, box. Jag har massa kläder och skor,  jag får äta bästa farmer cheese hemma, jag har underbara och absolut världens roligaste vänner. Och sist men inte minst " JAG ÄLSKAR JUL OCH JAG FÅR MASSA JULKLAPPAR!! Jag heter Isabelle Pereira och kommer från Angola, vad mer kan man önska sig? LOL
 
 
 

Postat av: Anonym

skrytmonster

Svar: Bara för att du har det jobbigt eller? Börja med att vara lycklig för andras skull...låt mig säga sanning.tbt
Isabelle Pereira

2013-12-23 @ 10:51:33
Postat av: Anonym

top 5 snyggaste killar i Sthlm :)

2014-08-15 @ 20:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback