Paranormal activity 4 !

Vad tycker ni om min nya header och backgrunden? :) Själv tycker jag dene assnyggt... Ligger i sängen och kollar på film. Ska snart ta mig en dusch och röra mig mot tensta, vad jag ska göra där berättar jag sen. :D Jusste har någon här sett Paranormal 4? issåfall vad tyckte ni om den, själv har jag bara sett trailer, jag ska inte ljuga jag kunde inte sova i två dar, hmmm och idag ska jag se hela filmen med mina homies, önska mig lycka till. Tror att jag sover över hos morsan idag då kan jag sova med min lillebror.... Ja alla som har sett den säger att den är sjuukt lääskiig, jag hatar skräckfilmer, kollar hellre på komedi... :/ Men aja lördag idag, vad ska ni göra idag dåå sötnosar?!!  De flesta ska säkert ut och festa som vanligt ! :D  Jag har inte festat på länge och det är tsåå jävla sköönt att bara ta det lugnt hemma med de bäästaaa... :) Ska ta mig en dusch nu, hör av mig innan jag drar, puss och kraam.. <3
 
 
 
 Trailer ..... BOOOOOOH !!!!!!!!!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback