Mobilbloggar'

Godmorgon bloggen. Har precis vaknat. Jag har världens huvudverk. Söndagar är min städnings dag, då jag städar mitt rum och tvättar mina kläder.Har ni några planer för idag?!;) Jusste jag var ju på bio igår, neeeej aldrig mer jag kollar på skräck, jag har alltid hatat skräckfilmer. Paranormal 4 är den vridigaste och läskigaste filmen jag har sett i hela mitt liv, neej aldrig mer... Igår efter bion gick de andra hem och jag satt och väntade på några andra kompisar, vi gick t negerdonken och käkade lite sen drog vi t Tensta och chillade hos brendas killkompisar... Vi fick gratis booze, alla var typ helt borta på väg hem, tog massa bilder igår som jag ska lägga upp snart. Just nu är jag fett hungrig. Ska käka lite. :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback