Jag skriver kvällens sista inlägg, Veronica Maggio tänder kvällens sist cigarette ! :D

Tjeenare homies ! Kom precis hem från vägen ut grejen, åt fett med gratis pizzor dääär... Ni vet jag och mat, vi har varandra livet ut hahhaha... Yeesboox nu ska man ta en dusch och sedan gå och lägga sig. Har bara en lektion imorgon, älskar onsdagar och Riksäpplet  !!  :D En dag hemma så saknar man skolan som faan.. Nej nu ska jag dra, ni får ha det göttt  sjjts?? GODNATT OCH SOV GOTT ALLIHOPA FÖR DET KOMMER JAG OCH GÖRA EFTERSOM JAG HAR VÄRLDENS SKÖNASTE SÄÄÄNG OCH TVÅ SJUUKT VARMA ROSA TÄCKEN MY HOOMIEES!!!!!!!!
 
White & Black !
 

Postat av: Christella

Sjukt fin bild på er två, profilbild i facebook snabbt asso :p Kolla in min blogg, har en liten frågestund, Kram :)

2012-10-04 @ 11:28:43
URL: http://christellaa.blogg.se
Postat av: Malin (ung137)

Vilken fin bild :)

2012-10-22 @ 17:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback