Godmorgon Sverige !

Vakna för inte så länge sen.Stannar hemma från skolan idag.  Jag är verkligen sjuukt trött att jag måste vila ut mig annars blir jag sjuk... Jag är på min egen värld varje dag att jag glömmer och blogga... :/// Men aja vad ska ni göra idag då sötnosar?! :D Själv har jag inga planer för idag alls, men kanske åker till skanstull och handla lite mat och sedan hem till mamma för att hämta mina studiebidrag och extra pengar jag får av henne varje månad. Hur snäll är inte hon liksom?   :D Nej nu måste jag fortsätta sova, Adioos !!! Eller neej, jag säljer en Chris Browns biljett för 635,  hör av dig på facebook om du vill ha den... :) Och Miss Africa fest den 05 Oktober får ni icke missa, det kommer vara assstung ! Det  absolut roligaste är att jag är med och tävlar.. :) Asså det spelar egentligen ingen roll om jag vinner eller inte, det är mer som en kul grej men jag vill gärna vara en av de tre som vinner så håll tummarna för min skull mina älskade läsare and haters!!! Svarar på alla era kommentarer såå fort jag kan dåå... :) Ska snart få en ny rosadator med kamera på så att jag kan videoblogga, har ju aldrig gjort det... Läängtar som faan, jag har alltid velat videoblogga, så det ska bli kul, dåå kan ni se mig live, se mig andas, skratta, skrika och mycket mer... Nu får ni ha det så braa, pöööss och kramzzz... Godskoldag medas jag ligger och sover haha...  :D
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback