Godmorgon Sverige !

Ligger hemma i min säng, orkar inte gå t skola den här vecka så jag har typ sjukanmält mig hela veckan... :) Igår så var jag hemma nästan hela dan, sen åkte jag t skäris och möte Fatou, köpte nya klackar och en vit kläning inför fredag...Sen käkade vi kebab och där efter åkte vi t träning... Har nästan inga planer för idag alls, men på lite senare ikväll ska jag på sista träningen... Om ni undrar vad vi gör på träningarna så¨går vi catwalk allså hur vi ska ställa oss och allting och så dansar vi typ afrikansk dans eller vad det nu är hahaha skiit kul... Tjejerna där är såå fuckiing snälla och roliga, vi längtar t kryssningen på lördag. :) Nu ska jag ta en dusch och sen käka lite frukost. Vi hörs sen mina änglar !! Puss och kram !!!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback