Skolan !

Godmorgon bloggen !!!
Kom precis till skolan... Sov över hos Monesha igen eftersom jag inte orkade åka hem... Monesha väckte mig runt 6, vi gjorde oss i ordning och frukost och sedan sprang vi till bussen. Nej nej vi går inte i samma skola, hon går i plus och jag går i fredrika (berika)... Vad vi gjorde igår?... Jo igår gick jag och Monesha och plingade på Naima. Sedan drog vi till fotbollsplan och chillade  där lite och kollade på Naimas storebror och hans kompisar som spelade. Efter några timmar köpte vi godis och drickor och drog sen hem till Naima för att hon frös och ville byta jacka. Därefter drog vi till pizzarian och käkade där och åkte sen till haninge centrum för att köpa glass, affären var stängd eftersom klockan var typ 6/7.... Dvs att vi åkte dit för onödan, så vi ringde Moneshas pappa som var och handlade och bad han köpa glassar till oss... Sen åkte vi tillbaka till jordbro och mötte Yeeso som följde med oss hem till Monesha.... Vi chillade bara där och skypade lite med folk och lyssnade på musik... :D

Det här såg vi igår !!!
Jag är inte direkt hans största fan, Men Omg jag hade inte duschat i två år om jag var tjejen assåååå...
Skulle faan svimma på plats tror jag... :O Snacka om tuuur !!! :O
Omg hon fick sitta på hans knäää också,  omg omg såå aviiis man bliiiir !!!
Kolla hon kunde iaf öppna sin mun, jag skulle inte ens kunna prata herreguuud !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback