P-stav

jag funderar på att ta p stav men man har ju hört så mkt om de m.m
jag vill inte bli gravid just nu och vill helst inte ha mens överhuvud taget...
Så tjejer som använt p-stav vad var era nakdelar och fördelar???
Jag funderar på att ta p-stav men man har ju hört så mkt om det...
Jag vill inte bli gravid just nu och vill helst inte ha mens överhuvud taget...


Så tjejer som använt p-stav vad var era nakdelar och fördelar???
Era svar uppskattas mycket!

Postat av: Anonym

Endast fördelar för min del. Man slipper tänka på tabletter och sånt. man kan inte glömma. så man är skyddad hela tiden. mer plus är att man kan ha i den i några år, så man behöver inte byta ofta. :P

2012-03-21 @ 14:45:31
Postat av: Anonym

omg vad lääskiig !!

2012-03-21 @ 14:46:12
Postat av: Anonym

Hört att man får oregelbunden mens elle vad de heter aso de fuckar mensen de kan typ komma när som helst :)

2012-03-21 @ 18:04:17
Postat av: Anonym

Jag satte in min pstav i september och har inte haft mens eller blödning en enda gång. Inga humörsvängningar osv. Den är bäst!

2012-03-21 @ 21:13:06
Postat av: Dada

Min kompis hade det och hon hade oregelbunden mens vilket va fett jobbigt och hon fick mens oftare oxå :/ Fördelen är väl att du slipper tänka på skydd men det skyddar inte mot könssjukdomar hahaha knäääs

2012-03-21 @ 23:45:10
URL: http://nattstad.se/dadaa
Postat av: Anonym

har inte pstav men hört att man kan få cancer av de...

2012-03-23 @ 21:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback