Ni visste inte men det gjorde jag !

1. Folk bara älskar mig, kanske för att jag är extra snäll nu förtiden.. :)


2. Jag älskar klubbor ! Absolut det bäästa som finns när jag ska iga någon..


3. Jag har blivit väärsta plugghäst, och det älskar jag ! :)


4. Tröttnat på tacos som var min favorit.. Ni vet när man ätit något flera gånger i rad...


5. Jag använder bara ögonbrynspenna/eyeliner & mascara dagligen.


6. Måste gå om 1:an eftersom jag funderar på att byta t Sam (går i handel nu)..


7. Jag får minst 11 vänförfrågor (fb) om dagen.. (accepterar bara folk jag känner).


8. Jag tycker att snapbacks och sånt skiit är helt utee ur dagenskarta...


9. Sålt nästan alla mina snapbacks...


10. Jag tycker att folk som säger att de har SWAG bara för de har snapback på sig vet icke vad SWAG är helt enkelt...


11. Min man ska vara SVENSK !!! Ni vet blondiner med blåögon (a)...


12. Jag bloggar för att sen i framtiden se vad jag gjorde när jag var ung. Dagbok ni vet..


13. Jag tycker att de flesta av mina vänner borde växa upp och inse att man inte kan luffa hela livet, Jaa jag fattar att ni vill ha kul. Men man kan ha kul utan alkohol, weed och sånt skiit... Att vissa människor inte fattar att de förstör för sig själva... Jag vill se er i framtiden när ni ligger på plattan och tiggar pengar  till mat...

14. Jag hatar när folk säger fuck Soc/skolan & polis när de försöker bara hjälpa er till en bra framtid.. -.- Fuckiing omogna snorungar... Ni kommer fåå väärsta ångeest seen vänta bara...

Postat av: Anonym

14 bääästaaa <3

2012-03-03 @ 18:32:16
Postat av: Canan Zanyar <3

13 och 14 skit bra ! :)

2012-03-03 @ 18:55:00
URL: http://cananzanyar.blogg.se/
Postat av: Milly

allt va bra sagt smarta val du oxå gjort keep up sistah <3

2012-03-03 @ 20:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback