♥ Lördag morgoN ♥

Godmorgon älsklingar ! Hoppas ni har sovit gott och haft en underbar fredag för det har jag... :D Just nu sitter jag i köket och har precis ätit frukost med morsas sällskap, alltid lika trevligt.. :) Ska snart gå ta en låång dusch och göra mig i ordning, därefter ska jag rulla till haninge centrum (med Naima om hon nu orkar, har inte frågat än)... Fick lite cash av farsan så ska passa på och handla tamponger, bindor, rakhyvlar, deodorant och några saker till jag behöver, det är inte så att jag har min period nu éller något, nej nej men det är alltid bra och ha ifall.... Aja efter att jag har handlat vet jag inte vad jag ska göra, kanske bara softa lite med Naima eller något... Vad ska ni göra idag dåå sötnosar?! Kommentera, det är alltid lika kul och veta vad folk ska göra under helgen och såå... :) Jusste jag bloggade ju inte igår, var inte såå värsta upptagen eller något, hade bara inte lust. Igår efter skolan träffade jag Moses, sedan drog vi t gården och softade lite där, efter några minuter drog jag hem till min pojkvän som bor typ 3/4 min från gården. Vi kollade på film och mysde lite sådär och sedan kom Naima och Matias... Jag och Naima kollade på film medas Matte hjälpte min älskling o snagga sig, hans hår var för jävligt ! hahha.. De va de de ! :D Nu ska jag passa på och duscha när det finns lite varmt vatten kvar, annars måste jag vänta i typ 2/3 timmar... -.-

Vet att ni undrar vad jag åt, här får ni två bilder.. Dreglaaa ocksåå ! :P


Postat av: Linnea

Kan inte du ha bloppis? :D <3

2012-03-11 @ 13:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback