Lika beroende ...

....som en rökare är beroende av cigg... Det här är såå sjuukt att jag inte fattar det själv asså... Hur många gånger har jag inte FÖRSÖKT LÄGGA NER BLOGGEN ?! :O ASSÅ DET GÅR INTE, NI VET NÄR MAN BÖRJAT MED NÅGOT SEN BLIR MAN HELT BEROENDE ATT DET INTE GÅR ATT SLUTA?!! DET ÄR JUST DET JAG SNACKAR OM, ALLSÅ ATT VARA BEROENDE !!! SLOG VAD MED POJKVÄNNEN ATT JAG SKULLE SLUTA BLOGGA, MENMEN HAN HADE TYDLIGEN RÄTT " ATT JAG ALDRIG SKULLE GÖRA DET" HAHAH HELT SJUUKT... Aja jag älskar och dela med mig lite av mitt liv, speciellt här på bloggen, jag kan ju skriva om exakt vad jag vill ! SOM SAGT "MIN BLOGG MINA REGLER" hehe... FUCK IT ! Hoppas ni har haft en underbar helg. Skola imorgon JUU ! :D Alltid lika hyyypad hahahah... Vilka mer är hypede inför imorgon? (kommentera)... Vad jag gjorde igår, jo efter att jag och Naima handlat åkte vi till jordbro. Hon gick hem och jag drog hem till pojkvännen och chillade där med han och skypade med Naima... Efter några timmar kom Matte och sedan kom två killar till (min killes vänner daa), de chillade lite med oss och sedan drog de hem... Haha jag och Naima skypade typ från kl 17.00/18.00 till 3/4 på natten ahahhaha snacka om geddooo styleee...  kom hem för några timmar sen, har precis ätit middag med morsan, stackarn är sjuuk... :/ KRYAAA PÅ DIG VÄRLDENS BÄÄSTA MAMMA!

Igår, heelt sööt cheey sådäär
Ni får ha en trevlig söndag kväll min underbara läsare, ni ska veta att jag älskar er sååå mycket att jag inte kan lämna er... Det är ni som ger mig ork att blogga... När jag inte bloggat i några dagar börjar ni bomba mig med kommenterar och undrar varför jag inte bloggat på länge... Ni gör mig till en STOLT bloggare WAALLAH !

Postat av: Anonym

fin blogg. länkbyte sötis? :)

2012-03-11 @ 21:31:51
URL: http://http://sannalofgren.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback