Jag suger verkligen !!!

Godmorgon bloggen !!!
Hahah jag vet ikke var jag ska börja... Börjar nog med att be om ursäkt hahah...
Jaja jag vet att jag suger på att uppdatera.... -.- Tro inte att jag leker upptagen eller något, nej nej...
Grejen är att mitt internet hemma fuckar fortfarande. Vi har varit utan internet i snart 2 veckor, de hittar inte felet de den... Men aja jag har iaf inte gjort såå mycket. Har bara tagit det lugnt och chillat med mina bröder... Vet att ni inte bryr er men känner för att säga det här ändå, " Jag och Marco har gjort slut, fråga inte vad som hände för om jag ska vara ärlig så vet jag själv inte varför, vi pallar nog inte med varandra längre... Är inte ledsen över det, gud vet varför det inte funkade... Vi är fortfarande barn så jag visste att det någon gång skulle ta slut... Trist men aa vi var inte gjorda för varandra helt enkelt hahah... Aja nu vet ni det, fuck it !!! Just nu sitter jag bredvid Monesha som ligger och sover... Sov över hos henne eftersom jag inte orkade åka hem igår, var på såå jävla kefft humör... Daah its ever now...  Mormor fyller år idag så jag måste börja röra på mig snart... Lovade morsan att jag skulle vara hemma runt 12 såå jag måste dra nuu... Ha det såå bääst mina älsklingar !!
Ahahah skiit gullig...
Right now !!! hahah helt sliten...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback