Internationella kvinnodag ! ♥

Hoppas ni har sovit gott för det har jag... :D
Jag mår super bra, hoppas att ni också gör det...
Vakna för nån timme sen, gör mig i ordning nu och ska snart dra mot bussen...
Det är kvinnodag idag såå GRATTTIIIIIIIIS TILL ALLA KVINNOR SOM FINNS I VÄRLDEN & TILL OCH MED DE DÖDA!! Ni får gärna gratta mig också, i kommenterarsfältet allså...
Vad jag ska göra idag, jo idag efter skolan ska jag träffa Naima, min pojkvän och kanske hans kompisar, och kanske Osman, Yeeso och Jänny... Vi ska iaf till en internationella kvinnodag grej i jordbro där många artister kommer att uppträda och till och med min gamla dansgrupp... :D Har saknat de så mycket, ser  verkligen fram emot o träffa de, det var såå länge sen såå...
Aja nu måste jag fortsätta fixa mig så att jag hinner till min buss..


Dagens outfiit 


"Puss & kram sötnosar "

Postat av: linnea

fin blogg :)

hoppas du får en bra dag. <3

2012-03-08 @ 10:17:29
URL: http://www.linnealundin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback