Haters gonna hate !!!

Vad är det med vissa määnniskor?! Har de verkligen inget bättre för sig än att hata... Okej vi fattar att vissa är bara avundsjuka, men snälla att hata gör inte saker bättre... Du visar bara hur mycket du brinner för personen hahah... Bitches pleasee skaffa er ett liv !!! Det roliga är att vissa säger till andra " du leker fett mycket" Varför ska man ens leka någon/något man redan är? haha helt patetiskt... Vissa är ju så som de är, så kom inte hit och säg " du leker fett mycket" bara för att du inte kan nå dens nivå... Och säg aldrig " jag bryr mig inte om dig" för hade du inte brytt dig om personen så hade du inte slösat 1 enda jävla sekund av ditt liv på att hata den, eller säga massa skiit till den och för att du ligger långt ifrån hennes/hans nivå... Och säg aldrig till någon "  gå renovera ditt ansikte" för skönhet är inget man bara kan  GÅ TILL CENTRUM OCH KÖPA, om det är det ni tror, okej ja man kan  operera sig, men haha alla har inte råd till det?!! Och när du ser någon med fula kläder, skratta inte för du vet inte hur mycket personen krigade för att kunna köpa de den har på sig... Vissa människor är helt blåsa ur hjärnan att det inte finns i dagens karta ...

Jag är ingen lärare så tack för mig '!!!



Postat av: Anonym

WOOOOORLD ! ÄNTLIGEN NÅGON TOG UPP DET ! GOO GIRL !

2012-03-22 @ 13:03:09
Postat av: Anonym

TUUNG TEXT ! JAG BAJTAR !

2012-03-22 @ 13:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback