Första inlägg på längee...

Heeelluuuuus SVERIGEEE!!! Vet att ni har saknat maay, självklart har jag saknat er med mina underbara söööta läsare !! :D
Jo varför jag inte har bloggat på länge, jag har varit sjuukt upptagen hela veckan, då menar jag verkligen såå jävlaa upptagen att jag inte har haft tid att blogga eller kolla eran kommentarer... :/ Meen aja nu är jag tillbaka hiiipiiiiiiiiii !!! Vad jag har gjort alla de här dagarna jag inte bloggat hmmmm, om jag ska skriva allt jag gjort kan jag lika gärna skriva en feeet book issåfall... Vad jag gjort idag, jo min dag började med att jag efter skolan (sluta vid lunch) åkte till Naimas skola och käkade lunch där med henne... Sedan drog vi t Fredrik bremer och träffa Moses, vi chillade lite sådär sedan drog jag och Naima hem t henne... Jag vilade lite, sov sjuukt gott sådär tills hon bah " Jenny säger att vi ska t parken nu och röka VP" jag bah "Saay whaat, kolla vädret mannen".... Sedan drog vi iallafall hem till Jänny, vi chillade lite vid hennes dörr, efter några minuter drog vi t pizzarian och åt därraaa. Därefter gick vi t gården och softade där tills de stängde, sedan drog Jänny hem t hennes syster och jag och Naima gick hem t Naima igen.. Vi skypade lite sådär med Marco (min älskling daa) och hans vänner Matte, Bobbo och några okända människor... Efter nån timme drog jag hem t Marco, vi skypade lite med de andra sedan gick vi ut och mötte de och gick tillbaka hem t Marco... Vi chillade lite sådär och lyssnade på musik tills hans mamma kom hem. Jag var ändå tvungen att åka hem så de hängde med mig t stationen och nu är jag här och bloggar.... :D

hahhaha skiiit asså  book vaafaan ! kommentera om du läste hela booken hahahhaha.....

Bjuder på dagens outfiiit





Postat av: elin

äntligen börjar du blogga igen :) välkommen tillbaka fina du <3 Vart är dina byxor ifrån? :) btw älskar din stil groovt " <3 kram

2012-03-07 @ 23:10:39
Postat av: Claudia-13 år gammal

fin blogg;)

2012-03-07 @ 23:17:25
URL: http://nattstad.se/MajmooN

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback